Nur Syafika Maisarah ♥

Yang perempuan tuh bukan mak kepada baby tu kay ? agak2 sikit -.- hahaha . Itu auntie kepade baby tuh ;P Cehh , nak auntie jugak ;P Tapi sumpah , dalam banyak2 anak buah aku , aku sayang yang ni sorang je -.- *jahatnye sofea ni ;P . Hahaha , bnd betul . Tak ape , nak fair , semua aku sayang . Act , name baby ni Nur Syafiqa Maisarah . Name ni bukan aku yg bagi , tapi ayah kepade baby ni yang berikan name tuh ;) Yang penting ade Maisarah , Coz i Like so much that name ;) 


Haa , yang 2nd pic ni pulak , cube tngok tuh . Mate dia sepet woh -.- tak same langsung dengan mate kakak aku . Mane tah dia ikut ni . Myb ikut pakcik aku kot , sbb mate dia sepet ;P Hidung dia , mama aku cakap ikut Diyaa -.- haihh , panas je -,- Tahu la mancung kan hidung minah tuh ? hahaha . Tapi mmg tak boleh dinafikan lagi , bibir baby nie same cm aku kayyyy :P jangan jealous :P Hmm , besar nanti mesti comel kan ? Tak sabar nak tunggu dia dah besar nanti :) Mmg aku ajar dia kluar sana klar sini ;P nanti ikut mcm aku punya perangai . hahaha merepek je ah ;P *joke-2 . Kbaii . Ly .