:)

Okay start now aku kene buat life baru . aku mesti lupakan semua bende yang dah jadi dlam life aku sblum nie . after that tiada lagi COUPLE and tiada lagi LELAKI yang ada dlam hati aku . biar lha dea yang jadi lelaki yang terakhir dlam hdup aku , insyaallah . aku mungkin bule lupakan kau but hati aku mungkin tak , sbab kau pun tahu kan sbab apa . yess you are the first i love and the end love for me :)

Aku dah lepaskan kau and aku terima dengan ikhlas semua nie , mungkin jdoh kita memang dah tak ada . So memang tak bole lha nak bersama lagi . aku tahu slma nie kau tak pernah sayangkan aku kan :) yee aku tahu kau tunggu dea bkan aku , aku jee yang perasan slma nie . But now aku dah sdar , selama nie kau dengan aku sbab terpaksa kan , kau jangan pkir aku tak thu apa-2 semua psal kau :)

Aku mintak maaf sangat bila aku dah buat kau skit hati , kecewa dengan aku or what . aku tak ada apa-2 pun yg istmwa aku hnya mmpu bgi ksih syg and cinta aku dkat kau . Kau tahu tak bila aku dgar ada org ckap kau dgan pmpuan ni pmpuan tho , hati aku hancur sngat , skit wehh . yess that's true aku memang tak bole tngok kau dgan pmpuan lain .

Dah 1month kan kita break , rasa skjap jee semua brlalu . cuba klau kita tak break mse tho msti dah 1month kan sayang but nak buat mcam mna jdoh tak ada . Oh God :'( aku doakan hope kau bahagia dgan hdup kau yg skrang , and aku hope kau dpat girl yg slma nie kau tunggu . amin

P/S : last word i rindukan kasih sayang you yang pernah you bagi dkat i dulu .
bye