New page ;)



Hari pun dah berlalu , td time balik sekolah mmg malang betul nasib aku ;( Aku tjatuh kat lumpuh -.-' mcm pfttttttt je ! Ahhhhhh , Dah ! Esok malas nak sekolah ! ;( Dah la aku sakit tekak , sampai batuk pun keluar darah . Haihhh , ya allah . Harap2 tak ada apa yang tjadi kat aku . Jauhkan la sgala penyakit dari tubuhku ini :) Amin ~ Insyaallah tak ada apa2 :)

And , aku dah lupekan diaaaaaaaaaa . Good Girl sofea ;) Open your new page , never think about him . Dia dah bahagia dengan awek baru tuuuuuuuuuuu ;P Hahah , tak sangke betul couple dengan orang yang dari dulu aku ***** -,-' Haihh , 2 x 5 la tu :) Harap dia bahagia buat selamanya . Amin ~ Aku pun dah terbuka blog gf dia kan ? so ternampak gambar dia kat blog girl tu . Wowww , terkejut :/ hahaha .

Sebenci mana pun aku dengan lelaki , but takan nak teruskan semua tu :) Besar nanti aku akan berkahwin dengan lelaki jugak :) Kalau ade bf yang hensem -,-' tapi tak faham perasaan kite pun tak boleh jugak , takan bahagia :) Macam mama aku kata , lelaki yang simple , baik hati , dapat jage aku dengan baik & yang dapat hormat parents aku pun dah cukop untuk aku :) Itu la yang keluar dari mulot mama aku :) 

But now , aku rase nak belajar lagi penting :)  Couple nak berhenti seketika . Berkawan biar ramai , musoh jangan biarpun 1 :) hehehe . And terima kasih kepada kawan baru aku , sbb dah paham aku selama ni , dia baik dengan aku , even umur dia pun dah mcam abang2 , tapi takpe . Aku suke orang yang dapat faham aku :) Terima kasih sbb dah jd yang terbaik untuk aku :) hahaha 


 Thank's to ' S***** H**** ' sbb dah bagi video awak nyanyi untuk saye ;D harhar . This's the 1st time lelaki yang bg video dekat saye ;D thank's sesangat ;D ( Talking to the moon ) I like that song , swear :) Sampai 2 video bagi dekat saye kan ? hahah ;D don't worry , i dah save pun video tu :) Next time , if saye rajen la saye balas balik video yang awak bagi dekat saye tu tau tau ;)


Suka gilaa tngok awak nyanyi ;P sweettttttttttttttt   Hahaha ;DD Even kita tak ada apa2 , kita boleh jadi teman tapi mesraaaaaaaaaaaaa ;P hahaha . Betul tak ? Tak salah kan :) Awak pun faham situasi saye . Awak dah bagi saye semangat , kalau saye nangis lagi awak mesti marah saye kan ? -,-' yelaaa , saye janji tak nangis lagi dah :)  I'm promise ! hehehe . Kbaiiiiiiiii :)